status Box
FOCUS SPM.jangan main-main
ALL about YASMIN
holiday to KUALA LUMPUR
Friday, December 23, 2011 | 12:27 AM | 0 comments
Assalakualaikum wtb

Post kali ni min nk crita pengalaman aku semasa pergi bercuti ke KL
syok  kl..mmg terbaik la cuti ni..
ok..ini lah diary aku sepanjang aku bercuti

19 DISEMBER 2011
Bertolak lepas subuh.6.30 pg..otw sampai kat bukit fraser pukul 12,,sejuk sungguh kat sna ,,kebetulan hujan..sampai cakap pon keluaq asap,,best oo...dah la x bwk bju sjuk..x rncng pon nk g sna,,alang2 dah lalu,,redah ja la..jalan kona kona..rasa loya sb dok kat belakang,,err..sampai2 ja aku terus bli asam..nk bg hilang rasa loya,,hhaa...then dah hbs tngkp pic,,shopping skit2...p bukit Tinggi,lalu kot genting,,kabul tebal ..haha.best,,bangunan dia ala2 prancis..hotel lawa2,,kebetulan nk krisma.
lepas dah tngkp gambr..aku balik dah nk dekat pukul 9 bru smpai umah pak teh aq kat bangi..MasyaAllah..len btoi Bangi ==..bpa lma x p sna..dah byk berubah..nk cari rumah pakteh aq pon dah sesat..hehe..ok..sampai ja rumah ,,kitaorng redah nasi kat atas mja,,lapaq yg amat,,haha

#kira kami dah jelajah 3 gunung dlm 1 hari,,dasyat kan??#

20 DISEMBER 2011
Pkul 9 pg dah bertolak pergi Suria KLCC..p Petrosains..best,,tiket murah ja,,sb pakteh aq yg belanja,,dia Director kat sna...seronok..mcm2 ada,,puas la men,nk cerita pon x taw nk mula dri mna,,semua sronok dalm 2..yg pling best..msa min men gelongsor pnjg n naik simulator..,rugi kalau x p..hehe..lpas p Petrosains..kami sekeluarga pergi aum dlu..then pergi berjaya mall.ada theme Park..aku nk sgt men..x sbaq dah ni..tp bila sampai kat sna..Ya Allah..mengerunkan..bygkan THEME PARK INDOOR TERBESAR DI ASIA,,N SHOPPING COMLPEX TERBESAR DI MALAYSIA..GERUN GILA..ROLLER COASTER DIA !!TAKOT !!1 family x mau men,,haha..TP !!adik aq Faris,,dia nk men..mak aq bagi la dia p sorng2,,haha.mcm2 dia nek..roller coaster la..apa lgi x taw..dia kata x takot..tp bila dia naik mix dna,,dia kata penin..sampai nk termuntah..haha..terbaik la..lpas 2..min p Alamanda..cari jalan punya la SUSAH !!HHAA..OK2,,bila dah smpai..aq shopping mcm2..hehe..then balik..

21 DISEMBER 2011
PERGI MINES PULAK !!SERONOK!!naik teksi water..(boat)tgk pemandangn kat sna....best nyer..
lpas kita org puas ..aq pergi beli aiskrim..tutti frutti,,syok la,,ais krim layan dri,,boh ja apa yg aku nak..sb dia kira timbang,,mcm2 aku boh,,bila dah puas,,tgk2 1 cup 2 RM 16 !1dulpp..==..haha..
Then aku g umah acik aku yg dok mengasuh aku msa aku kcik2 dlu..maklum la,,dulu kat sna mak ayah aku sibuk..dia la yg dok jga aku..dripada umuq setahun..samapi drjah tiga..2 pon benti sb laki dia dah menang pilihan raya..HAHHA..jadi datin dah la..pastu kita org p umah mak jang aku kat kajang..sesat byk kali,,err ==..pnat dehh...lpas tu kitaorng pergi Alamanda lg,pakteh aq ajak..,bajet nk mkn stemboat,,tgk2 dah nk tutup..kna mkn kat tempat len la..so ,,kita org berjalan menuju ke restoran CXHARI EXPRESS(btoi x taw aq eja ni ==?)sedap gila..kenyg,,tp harga pon sedap la..ayaq 1 cawan rm 6.00..2 pon air teh o ais ja..haha..tertelan air liur,,nsib bek pak teh aq blnja,,haha..senangnya kati..dah pkul 11 mlm..kita org x balik umah g,,kitaorg pergi ke rumah kawan mak aq kat mna x taw,,hehe..lupa dah,,ok,,smpai ja kat umah kwn mak aq 2,,aku just tido ja,,haha,,mgntuk sgt,,x sopan kan,,tp x pa,,depa pham,,jam dah mnunjukkan pukul 12 mlm,,msti la ngntok..aq tido ja la..haha..orait.,.pukul 1.30 pg baru sampai rumah,,balik2 tido trus,, ~~..heee..

22 DISEMBER 2011


ok !!dah nk balik !!bye2 kl !!...sebelum balik,,,kami pergi rumah adik beradik dlu..n singgah mid valley,,last shopping..byk gak la aq shopping,,dompet la,,beg la,,mcm2,,hhaha,,,besaq doh,.,yg x ley blah..ada mall nma i setan !!oppp..aku bukan syaitan,,ish2,,x da nma len ka??humm,,,..KAT mid valley aq jumpa nadia mustafa,,hhaa,,tgh shoppiing kat jusco ngn anak2..cantik btoi dia 2,,haha

ok !!time for balik..jam dah mnunjukkan pukul 5...bye2 KL..nanti jumpa lagi,,,

takat tu ja la cita untuk post kali ni

Note : Gambar kalau nk tgk just bka my Facebookkk..
        album Holiday to KL






Older Post | Newer Post
Welcome
Welcome buddies :) i love you guys

Navigations

About Links Tagboard Entries

Credits
Template by : Adnin