Sunday, June 12, 2011 | 1:24 AM | 0 comments
salam...nothing...just want to say that....
ari ni dah start kolah...result exam???of coz ada yg dah dapat...huhu...akaun...???ok la..A-..BOLEH GAGAH..bm...cam besa...semua org dapat A...ada 2 org ja x dapat...math tam???ah tidak..mmg mengecewakan la...dapat 1 per 70...bayangkan?????aq paling rendah...cam pa g aq ni...otak cap apa x taw...huf!!!!!(sabaq2)...chemi???teruk gak...huhu....sedih2...
k2...wsalam...

